W ZAKŁADCE DLA RODZICÓW PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z LISTEM DOLNOŚĄSKIEGO KURATORA OŚWIATY

23 września 2019 20:52 | Aktualności

OGNISKO INTEGRACYJNE KLAS IV - VIII W PARKU DUCHA GÓR

23 września 2019 roku, pierwszego dnia jesieni, klasy IV - VIII pod opieką wychowawców i nauczycieli wyprawiły się różnymi drogami na ognisko integracyjne w Parku Ducha Gór. Klasy V a, V b i VIII  poprowadziła Pani Izabela Michalik, która zwróciła uwagę uczniów na ciekawe miejsca, które mijaliśmy. Najpierw był to Tygiel Waloński - skansen, potem miejsce, gdzie znajdował się kiedyś dom Jana Izydora Sztaudyngera, twórcy fraszek. Następnie mijaliśmy Muzeum Ziemi "Juna" i ścieżką przyrodniczą dotarliśmy na Złoty Widok. Podziwialiśmy panoramę naszych gór. Była wspaniała widoczność. Po drodze zbieraliśmy śmieci, czyszcząc w ten sposób szlak. Przez Norweską Dolinę udaliśmy się do Parku Ducha Gór, gdzie czekało na nas ognisko, rozpalone przez Pana Sebastiana Stawniaka i jego syna Dawida, za co bardzo dziekujemy! Tam odpoczęliśmy, piekąc kielbaski. Pogoda nam dopisała i humory również. Długo i miło będziemy wspominać ten dzień.